torsdag 1 juli 2010

också blev det juli- tillslut!

då fattas det bara en liten juli-unge.

4 kommentarer:

Carolina sa...

11 dagar kvar. Hur känns det?

Maria sa...

Tänk så spännande!

Carolina sa...

Jag vet hur det känns, det är så spännande men samtidigt nervöst. Jag gick runt med värkar i sex dagar innan Lily valde att komma ut. Gick över tiden med, ja, sex dagar precis. Vi åkte nog in tre gånger under dessa dagar, fick hem smärtstillande så jag kunde sova om nätterna, det var rätt jobbigt, men jag hann förbereda mig mycket - rent mentalt. Du kommer ha en fantastisk resa framför dig, men samtidigt en riktigt jobbig! Ät mycket med kolhydrater innan, jag fick inte i mig mat på 24 timmar, så jag var riktigt utmattad efteråt. Bara ett litet tips sådär :') Hoppas på att få höra när något händer, du får blogg-twittra. Haha!

zandra sa...

men nu är det nära! vilken dag som helst nu ju!

du som timvikarierade.. för visst gjorde du det? hur fyller arbetsgivaren då i att man inte kan omplaceras?