tisdag 13 juli 2010

nu är vi äntligen tre

livet, lyckan, lovis.

9 kommentarer:

Carolina sa...

grattis! hur gick allt? hur mår ni?

Pia sa...

Grattis igen! Längtar efter bilder! <3

Mammaminds sa...

Åhh grattis!!!! <3

zandra sa...

Grattis igen!
Väntar spänt på bilder. Åh nu blev ju så snuttsjuk. Vill träffa er ju. Men det får bli efter att vi också har fått skulle jag gissa. Var ni färdiga med allting hemma? Vad vägde tösen och hur lång var hon? Det blev en Lovis? :) Underbart!

Frida sa...

Jag är så glad för eran skull. grattis än en gång :)

madeleine sa...

Grattis igen stumpan! Nu vill vi se lilla Lovis :) kram från mej och Leia

zandra sa...

Oj oj vilken snabb och smidig förlossning :)
hon kom på beräknat datum alltså?
Du som nästan var säker på att det var en liten pojk där inne. hon måste ha varit bra på att luras ;)

Men så skönt, har ni kommit till rätta lite hemma och så nu då? Hade ni färdigt allt hemma åt henne? Hur länge stannade ni på BB? Har du fått igång amningen? eller du kanske inte ska amma?

Åh vad jag är surrsjuk! Vill ju veta allt. vi får träffas sen när jag också har fått och prata förlossning, bebisblöjor och ömma bröstvårtor. haha

zandra sa...

sv: Åh så mysigt. Nu börjar jag ju längta ÄNNU MERA själv tills det är dags för oss.

Jo det där med amningen är en gåta egentligen. funkar olika för alla dessutom. Bara man hittar sin egen väg utan att stirra sig blind på att det ska gå som "någon har sagt".

Jo det är också sant, man behöver ju lite andra saker till sig själv sådär direkt efteråt också. kanske inte alltid lika kul.

Jo det mesta man använder är ju skötbord, bilbarnstol, kläder och vagn i början. Matstol mm. kommer senare.
(om man då inte har en mor som redan fixat en)
:D

Nu längtar jag en aning tills jag får se en bild på erat lilla mirakel Lovis. Fast jag kan redan nu tänka mig att hon ser ut som en ängel ;)

kram

Maria sa...

Ojojoj! GRATTIS! Vad spännande!