onsdag 8 september 2010

endast för en tia

rörstrands pomona.

16 kommentarer:

zandra sa...

det är inte dåligt med såna fynd! :)

hur är det med dig? Får ni vara friska nu åtminstone? sist vi pratade var ni ju förkylda nästan hela bunten.

här är vi inte friska heller. eller jo, jag är men Daniel han är dyngförkyld.
annars lever vi bara på som vanligt. njuter av den här tiden som är.

Vera sa...

oj så fin!

Malin sa...

Vilken fin! Var har du fyndat? :)

Ida sa...

men galet så fin!

Malin sa...

åh så roligt! Vilka tider? Och var i sörfors? Jag måste absolut dit, det hör ju jag! :)

Daniel sa...

Valuta för pengarna!!!

zandra sa...

sv: jo båda datumet som vi fått på ultraljuden har passerat nu.
det sista datumet var i lördags, snart en vecka sen.
men jag hoppas på en liten födelsedagspresent :) fyller år imorn så. det skulle vara kanon.

men vi mår bra, Daniel är ju fortfarande sjuk men jag och Pytte mår hur bra som helst. tror faktiskt inte jag har mått såhär bra under grav.

fogarna känns bättre, jag kan sova ganska bra ändå på nätterna, jag kan gå (dock inte långt eller snabbt) en promenad, jag har inga förvärkar eller andra bekymmer. Känns faktiskt toppen att bara spendera varje dag med att vänta :) det är ju jättespännande.

Skånegrabben sa...

Hej


Ohhh snygg bricka....och vad billigt.....den skulle jag vilja ha.

Jag gillar sådana mönster och speciella saker

Ylva sa...

Vad härligt att man fortfarande kan göra fynd!

Maria sa...

Oj jag vill också ha! Hoppas allt är bra med er!

Svar: hahahaha... så taggad jag kan bli..hahaha!

zandra sa...

sv: förlossningen var verkligen underbar. som en drömförlossning. ja vi får planera in en "dejt" snart. vi har redan fått in matrutinen här hemma, känns skönt. allt har verkligen gått smidigt. ja det är lite kul att vi fick varsin tjej. du som tänkte att du skulle få en liten pojk och daniel som var bestämd redan från första början på att vi också skulle få en kille. men icket. det blev prinsessor av bägge två. söta sådana. som socker.

zandra sa...

sv: vi bodde i Q.
rummet var väl inte längst in iaf tror jag.

Sarah sa...

Hahah ja visst äre knasigt :) Var i stan bor du? Med mig är de bara bra, börjar äntligen komma i form sen gårdagen ;) Hur är läget med dig?

Sarah sa...

Hahah men skojaru med mig? Grisbacka? Jisses då bor vi nära - jag bor på Grubbe, vid Frendo ;)

Tack :) Ja det känns sjukt najs att äääntligen vara inlasad! Och snart klar med skolan! Rätt less efter tre år :P

madeleine sa...

Inte dåligt Emma vart hittat den? Nu vill vi se mera kort på lillan jue.. kram

zandra sa...

sv: hon äter bra och sover bra. hon är helt underbar och snäll.