söndag 29 augusti 2010

familjen

13 kommentarer:

Josephine sa...

SNYGGA

zandra sa...

Åh vilket fint kort!

Carolina sa...

Fin bild! Jag gillar att även Lovis kör med Star Wars-body. Kan inte bli mycket bättre och mer rätt än så.

Ida sa...

älsklingar!

Filip och Fanny sa...

Åå, vad mysigt! Längtar tills det är vår tur. Det är beräknat till mitten av mars och vi är så så glada! Ja, jag har precis börjat plugga. Så vi blir kvar i Stockholm åtminstone fyra år till. Sen får vi se vad som händer när jag är färdig-pluggad. Hur bor ni nu? Kramar

Carolina sa...

Det är fint med oss, vi har ramlat in i ett vardagslunk nu, vilket är rätt skönt. Hur går det för er? Mår ni bra? :)

Lovis är så himla söt.

Jossan sa...

Alltså. finaste familjen!
PUSS!

Leffe sa...

Fina ni...och sen den gula lampan känner jag igen fast röda varianten...filtar för dig, I och L är väl mysigt.

Ha det så himla bäst

kram

Anonym sa...

Fantastiskt!! Kram från Camilla, Anders, Oliver och Sebastian

indala sa...

men babes! kul med nåt annat än ordeniary uppställning. Gullegulle.

Lindy sa...

Men babes! Kul med nåt annat än ordinary uppställning. love it. puss

Cecca sa...

SV: Tack för svaret Emma, jag ska nog göra en beställning! :)

Förresten, jag blir helt kär när jag ser eran gulliga familjebild. Så underbart fina ni är! Stora kramar

Sarah sa...

Grattis till lillan, Emma :) Hoppas allt är bra!