torsdag 5 februari 2009

torsdag

det nästan bästa som finns när man är i byn är att gå på returcentrum, bästa priserna på allt gammalt i hela byggnaden! jag, johan och mamma kom precis därifrån tomhänta- men jag hittade en fint teakbord för 175 kronor som jag funderar på köpa, fräscha till och sälja vidare. det är ändå roligt att pyssla lite. johan och jag fortsatte uppe på vinden här hemma och jag tog med mej en gammal dörr som vi ska göra till ett skrivbord. jag hoppas det blir av snart så återkommer jag med bildbevis om vi lyckas få det fint.

imorgon jobbar jag till klockan 13.00 och sen är det helg, gissa hur mycket jag ser fram emot det!


såg nu att jag vann min auktion på tradera, tjoho vad jag blev glad! välkommen hem till oss, mama!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, ja du vi bor vid jönköping ungefär. Jag plugga konsthantverk och design utan för växjö 1½år och slutade i julas. Nu letar jag jobb typ :) du då? Du verkar vara en sprallig tjej :)

Anonym sa...

Ha ha nej inte riktigt. Börjar fundera på om jag ska plugga något vettigt yrke och strunta i design/inrednings planerna. Kanske studie vägledare eller så? Passar ju mig som inte vet vad jag vill göra själv ;) Just nu vill jag bara ta ett jobb och bara vara.

Dina jobb låter roliga, skoj att variera lite emellan också. Måste vara jätte skoj att jobba på inredningsavdelningen :D Får man billigare färg och så? jag ahde shoppat ihjäl mig :) Vart fick ni tag i eran underbara tapet i köket förresten? super söt, tänkte att det företaget kanske har lite fler roliga tapeter :)