söndag 8 februari 2009

bröl

åh nej, inte nu- IGEN! halsen är tjock och kliar och är inte min vän. ibland brukar jag längta efter att blir sjuk för det brukar inte hända så ofta, tänker att det kan vara mysigt att må lite halvers och med gott samvete får bädda ner sej i soffan. men inte idag, nu var det inte så längesen så det kändes inte lika roligt. så går det när man jobbar inom barnomsorgen, vänner.

jag har iallafall unnat mej en ny mobil och det känns sådär jättekul! jag som länge velat ha en mobil med en bra kamera. det är nästan som att få ett eget husdjur kan jag tänka mej.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad kul att du hittade åt mig :) Det är bara bra annars. Du är spiran å vikar för Ulf va? Kram

Emma sa...

Snygg mobil!!!=) Ja de där med sjukdomar när man jobbar inom barnomsorgen känner jag igen, har precis haft magsjuka=/ Ont i halsen låter inget vidare, krya på dej!!! Kramar emmsan

Emma sa...

Svar: Haj, jo jag jobbar som förskollärare, du me?? Trodde jag var ganska immun vid det här laget men det är klart att man ska åka på maginfluensa=/Men nu e de gjort=)Kram emmsan

Anonym sa...

Vad kul att du får jobba lite, det vill jag göra emellanåt :)Ibland är det trist att vara hemma, trots att man har det man gör. Vi bor på Ålidhöjd. Självklart ska jag hälsa Linnéa, ska snart dit :) Kramen

Anonym sa...

Ja jag tränar där på riktigt! Har köpt kort och allt. försöker vara där 3 dagar i veckan. Beach 2009 kör jag inför. haha. Haka på, det vore superkul! :)