lördag 14 februari 2009

hjärter

sådärja, en lördag på k-rauta avklarad och ikväll vankas det festligheter. vi ska ut och käka med josefin och jonas på två våningar här i stan och sen bjöd karlsson på förfest! jag längtar till maten, det är ju himla gott att äta borta.

spanade in lisa bengtssons kollektion på indiska igår OCH åh vad jag gillar hennes grej! jag skulle kunna köpa upp alla henne hemskt fina koppar och skålar m e n verkligen ingeting vi behöver. men hur ofta lägger man pengar på saker man behöver? så- jag tycker att två koppar får en utmärkt plats i skåpet, för det fina priset 79:-/st! (tallriken tog jag med bara för att den är skitsnygg)




nu kom isaac hem med en blomma, han är ju fantastiskt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad fina de va! Fan i bajset, jag måste hålla mig därifrån..

Skulle det inte vara fint att sätta upp sånna där tallrikar på väggen a la mormor-style?

Anonym sa...

Du har en utmaning hos mig!

Åse sa...

hola! Gbg var nästan för bra, ville inte åka hem :) älskar den staden.
Skulle gärna hängt med ett loppisproffs som du men jag jobbar hela helgen. Det är ju loppis hos oss på strömpilen på lördag så kom och hälsa på! :) När blire prommis?! ledig på måndag! krampådu!

Anonym sa...

Finnstallriken också att köpa på Indiska? Då är den i så fall släppt nyligen. Måste går och kika! (kopparna har jag redan inhandlat :)