lördag 21 februari 2009

bä bä

varför måste jag vakna 07.30 på en lördag!? jag som hade sett fram emot en fin fin sovmorgon. iof var nog klockan inte mycket över 22.00 innan jag inte kunde hålla mej vaken längre.. okej då, där har vi det. så nu börjar det spritta i kroppen och jag är sugen på hitta på något!

igår fick jag bjuda anna och felicia på middag, det är så kul att få gäster! jag hade köpt ett tyg till min stol och vi hjälptes åt att fixa fast det. nu hade jag ingen bild hur stolen var klädd innan, men ett mörkblått tyg som inte tilltalade mej riktigt. men nu- iklädd fuskfår är jag supernöjd!


2 kommentarer:

Åse sa...

sjukt snyggt hörru.

Anonym sa...

Hej hej!
Du har en fantastiskt fin tapet där i hallen. Vet du vad det är för någon och vilken kollektion den kommer från?
Tack på förhand!
Mvh
Anna-Karin
annakarinberggren@gmail.com