måndag 5 januari 2009

yesmam

bio, bio, bio- bio är nästan alltid kul! lisa, frida, björn och jag har just varit och sett yes man och nog tycker jag att den var rolig och sevärd. det är så hemskt tråkigt när man går därifrån och är besviken, det är ju endå något speciellt med att gå på bio. ännu värre är det när man inser att man inte är sugen på varken godis, biochips eller popcorn, då är redan hela upplevelsen förstörd. tur är väl att det sällan händer mej och mina vänner, det är ju en del av grejer lixom.

det är skönt med jullov, av någon konstig anledning så har jag tagit jullov i år, vet inte hur det kom sej, men ack så najs! imorgon ska jag och lisa tillexempel ha friluftsdag, titta till eljusspåret i byn, kanske får låna en skoter av min bror och grilla en korv. på torsdag återgår jag till vardagen igen, jobb och även skola, matte och naturkunskap B here i come. halelujah..

idag hittade jag en faaaaantastiskt fin kökshandduk, nästan så den kan få hänga på väggen


2 kommentarer:

Emma sa...

Vilket superfint hem ni har, me like!!!=) Ha det bra, kramar emmsan

Åse sa...

kärlek och mat är allt man behöver :)
nyåret var sjukt bra! bara en massa goa människor som levde livet. mm det har varit en hel del festande på sista tiden, men det är ju som svårt att låta bli när alla är hemma samtidigt! nästa gång blir ju i sommar typ..så nu lär man väll ligga i dvala tills dess^^.
tack! jag gillar att fota :) har ju köpt mig en bättre kamera nu så ska bli ännu vassare på att lägga upp tänkte jag! vad händer i helgen? kram!