tisdag 20 januari 2009

tisdagen

dagarna går så fort! för att inte tala om eftermiddagarna och kvällarna, särskillt nu när det känns som jag börjat om högstadiet och har en massa läxor att ta itu med. för en stund så har jag tänkt att jag inte alls är sugen på att vidareutbilda mej, jag vill komma hem från jobbet och lämna det på sin plats och sen är jag fri att göra vad jag vill! men, jag tänkte om snabbt igen.
jag längtar så till den dagen i maj då jag kan gå ut ur klassrummet och lämna böckerna bakom mej, OM jag även går ut ur klassrummet med godkänt i matte b så ska jag ha en stor fest, som en andra student ungefär. och jag ska sy egna mössor till både mej och anna. det längtar jag till.
nåja, idag har jag köpt en växt på ca 80 cm som får pryda ett hörn här hemma. isaac är i backen och har kul medans jag sitter här och pluggar naturkunskap järnet tills jag blir en hest.
snart kommer lönen och då ska jag unna mej något fint och roligt. bjuder på lite middagsbilder från i fredags när frida, sara och linda åt tacos hos oss! linda gjorde råfina unf-drinkar med socker runt glaskanten, lite back in the days, festligt!


2 kommentarer:

Anonym sa...

woho, middagen var trevligast i världen! Hoppas kvällen gick bra, du är bäst. puss

Anonym sa...

Jag fullkomligt älskar tapeten du har i köket. Den är FAB!