torsdag 22 mars 2012

gömda saker i väggarna

nä men, såhär två månader senare så kan jag bjuda på ett inlägg medan jag är hemma i min ensamhet och är sjuk. våren har typ kommit på riktigt och när solen är framme då kommer energin tillbaka, den har varit lite väl lam sen i oktober känns det som. första dagen det var vårsol så satte vi igång att riva en vägg, i ytterhallen där det ska bli en klädkammare. och varje gång man börjar riva någon vägg eller så är det väldigt spännande att se vad man hittar. jag är lite rädd för att hitta en grav eller råttor varje gång, men än så länge är det mest gamla tapeter och autografer från dom tidigare ägarna, så vi har gjort detsamma! funderar dock på att komma på något kul att gömma när vi bygger igen.

2 kommentarer:

IdaJ sa...

Wow vilken underbar blommig tapet!

Jag börjar ana att vi har nåt spännande bakom vardagsrumstapeten också.. :)

Anonym sa...

Hej
Ja det är roligt att se vad man hittar i väggarna. Själv satte jag in sockerdricka i väggen, målade en liten tavla direkt på väggen skrev våra namn.
Hälsningar Louise