måndag 4 oktober 2010

testing, testing

jo! nu är det så att jag har gått och blivit en buzzador- vilket innebär att jag får äran att testa olika produkter som är nya på marknaden, sedan ska jag dela med mej av produkten till dom som vill testa, sedan fråga vad ni tyckte och föra det vidare till tillverkaren. och allt är givetvis gratis!

så nu ska jag få hem ett gäng bambino-nappar för bebisar mellan 0-6 månader som är designade av karin mannerstål (som förövrigt är jättefina!)

och nu undrar jag, vill ni vara med och testa en napp och sedan berätta för mej vad ni tycker? säg gärna till så ordnar jag det! gratis är gött.

7 kommentarer:

sandra sa...

jag vill såklart, men han är ju inte här än för att prova haha
napparna var sjukt snajsiga

zandra sa...

jag vill ju prova. jag blev inte utvald i den kampanjen...

zandra sa...

vi har det hur bra som helst på dagarna. synd bara att dom ska rusa förbi så fort. man hinner knappt reagera och ta in alla intryck. kan bara tänka mig hur Linnéa känner sig..

åh vad underbart, det finns många som säger att hon är lik mig och det får hon gärna vara :) hehe

Ska försöka få in några bebisbilder på mig på datorn så jag kan lägga ut så folk får se. självklart bebisbilder på Daniel också.

Nu är hon speciellt lik mig när hon har massor av hormonplitor i ansiktet. vi har finnar båda två, brukar jag säga. :)

Maria sa...

Tack fina du! Helmer provar gärna nappar... han har dock just börjat med napp så han är inget "napp-proffs" ännu ;)

Sandra mamma till Wincent sa...

Jag vill självklart vara med och testa:)

zandra sa...

åh härligt. jajjemensan. bara att ringa eller smsa. (bäst chans att få svar är att smsa om det inte är bråttom)

vi är ju mest hemmavid om vi inte är på promenix eller baby-öppet :)

du vill inte prova natusan-saker då? :)

Malin sa...

Jag vill! Är alltid lite för fattig för att köpa "snyggnappar" och kör på de som man vet funkar.

Har en bäbis på fyra veckor. Hur göra om jag vill testa?