söndag 10 januari 2010

en riktig weekend

denna helg har vi spenderat på hotell. eftersom jag en dag kläckte ur mej att jag tyckte det var skitlängesen vi GJORDE nått tillsammans, alltså en aktivitet typ, inge sitta hemma och se på film som man blir less på allt för ofta. så vips, isaac går och bokar ett massagepaket med övernattning och mat. jag ska låta snällare på rösten nästa gång, jag hade förväntat mej en skidtur eller så. men det var iallafall helt lovely.




granen hade tappat sina ägodelar när vi kom hem, det kändes skönt att få den ur världen

5 kommentarer:

Erika sa...

Vilket lyx, men jag unnar er det :)

Erika sa...

Allt bra hos oss, första inskolningsdagen idag. Åhh vad spännande detta är när man är förälder och inte pedagog :) Hur leker livet annars då?

Erika sa...

Vad skoj!! Vad ska du läsa för något? Jag är inte kvar i V-by, har tagit tjänstledigt. Har fått jobb på en nyöppnad förskola i Ersmark. Känns superbra! Känns som man måste vidga vyerna och nu slipper jag pendla utanför stan.

Sandra sa...

Hållå där, jag anmälde mig till samma kurs och kom in haha väldigt otippat måste jag säga.
Men har du fått någon info om datum,tid,plats,vilka kvällar?
Du kanske kan smsa mig om du får reda på något,vore super gulligt.
0709382483

Holmsundarna sa...

Hej Emma. Vi är så glada att du har Isak- han är en riktig klippa.
/Eva o. m