tisdag 1 december 2009

pimp my ljusstake

4 kommentarer:

Anonym sa...

Då kanske man tar och åker förbi där i helgen, tack för tipset :)

Oj, pyret är beräknad att kläckas i slutet av januari, inte länge kvar med andra ord. Heja, heja.

(Bra pimpning)

Anonym sa...

Hej Emma!

Tänkte bara berätta att jag har fixat mig en blogg nu, så det är bara gå in å läsa å kommentera om du vill. Mest intressant för dig är kanske loppis-kategorin å där tänker jag uppdatera så fort jag har hittat något skojsigt =)

Tycker att du har en riktigt trevlig blogg, så den kommer jag att fortsätta följa =)

Anonym sa...

Hahaha kanske ska skriva adressen till bloggen också å att det är Sara i Pite alias "Scapula" som skrev förra kommentaren. Så borta jag är idag haha ;D

saragoespublic.blogg.se

Camilla sa...

Huset ligger i Botsmark, man kör mot burträsk :) Det är andrés hemby så det känns bra :) När ska ni skaffa hus? :)