tisdag 27 oktober 2009

näe, nu

ja, kanske att jag råkat hamna i någon 23:års kris eller bara insett att man inte kan gå och köpa ett nytt klädesplagg varannan dag för att man ska känna sej ny. näe, nu har jag bokat en tid hos frisören och ska banne mej bli fin OCH ny i håret, det viktigaste av allt! jag kan inte gå och se likadan ut som jag gjorde 1999, för precis så känns det. och varje gång man ska klippa sej går man dit med inställningen att göra nått nytt och galet, men nähä, när man väl sitter där har man samma krav som alltid: ta så lite som möjligt, behåll längden, blabla.. också ser man likadan ut som när man gick in, galet visst!

så, fria händer till frissan imorgon om det ska hända något här uppe.. om hon själv har fin frisyr

3 kommentarer:

frida sa...

Så gjorde jag sist, och jag blev nöjd :)
Vart ska du klippa dig?

Camilla sa...

Ja go for it! Det kan inte bli fel med ditt fantastiska hår. Det växer lika snabbt som din mammas barr. Jag hade känner mig också som att jag skulle behöva boka en tid. Var nästan på väg in på Anna Märtas Hårdesign och kolla om man kunde anmäla sig när de sökte hårmodeller!

indala sa...

Hurblevdet?hurblevdet? lägg in en bild bums!