tisdag 25 augusti 2009

gott gott i gott gott

jag har visst någon slags semester jag (jag mår aningen bättre av att kalla det semester) 2 dagar utan jobb och imorgonkväll åker jag till uppsala för att spendera kvlitetstid med tjejerna innan en vecka i portugal väntar på lördag. den här semesterdagen klev jag upp, fejade och gick ut i lagom tid då hyresvärden våran skulle måla fönstren invändigt. cyklade ner på stan och skulle inhandla de fyra saker som jag behövde inför resan men kom tomhänt därifrån. fick sen en god pratstund och en god andra frukost hos ida. men föresten, jag hämtade ut foton som jag framkallade igår OCH så himla fint det är med riktiga kort! ikväll får jag photoshop, skitpännande, jag har ingen aning om hur man gör.

2 kommentarer:

Frida sa...

åh kul att du får photoshop! Jag brukar ju nästan alltid använda det på mina fotografier. Oftast använder jag funktionen "auto contrast" och sedan "Brightness/contrast", då kan man få till fina färger.

jori sa...

jag saknar dig emet.
Hoppas du får en härlig semester.
PUSS