torsdag 13 augusti 2009

äre the end?

sista dagen, kvällen eller 2 timmarna kvar på sommarvikariatet. är sommaren slut nu? lisa och helena har åkt tillbaka till sina nya bostäder, då är min sommar lite slut, dom är lite av sommar för mej. men iallafall, jag och isaac åkte till klabböle på mina 3 håltimmar och käkade lunch, det var höstkallt i luften så det känns som att allt börjar gå mot the end. men, det väntar en vecka av förhoppningsvis sol i portugal om sisådär 13 dagar så det blir en bra avslut- awsome!

på lördag ska jag & ida på en skitbra loppis, ryktas det om. och sen lite privatfestival hos bobbe i aspeå. sen fick jag, (jag!) ett erbjudande idag om att jobba en bra procent på en förskola i byn förhoppningsvis hela hösten, jag blev förhimla glad- hela hösten är ju räddad!

2 kommentarer:

Elina sa...

Tack för tipset! jag har däremot redan haft turen att en granne hade en precis sån där som jag ville ha, vitmålad och allt! som bara stog så jag fick ta den helt gratis..blev himla bra! :)

Sandra sa...

Tack snälla :)