tisdag 14 juli 2009

grattis kronprinssesan, du får vara kvällens rubrik

nu har jag jobbat 6 dagar i rad- varav 3 delade turer.. kill me, nu är jag trött. imorgon är jag ledig och det ska bli så himla skönt. jag och mamma ska åka på en loppisrunda i byarna.
idag på de fyra håltimmarna mellan mitt jobbpass åkte jag upp på myrorna och plockade på mej en rolig lampa, ett bersåfat och en fotpall- på köpet blev jag intervjuad av p3 om varför jag handlar second hand. jag minns ingenting från intervjun, jag blev så nervös.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Tycker det är jättekul att få se dina loppisfynd, loppisberoende som jag är! Mer, mer haha!! Hoppas verkligen på nya bilder på Styleroom sen (läs: snart) på allt du hittat på i hemmet! Ditt/erat hem är nämligen helt underbart mysigt å fint å ger mig mycket inspiration! =D
Semesterhälsningar från en Sara i Piteå

Emma sa...

oj, tack så jättemycket! vad glad jag blir! jag är rätt dålig på lägga ut bilder, men det är så roligt när man väl tar för sej. har du ingen blogg eller användare på styleroom så man får kika på dina fynd? vore kul! och tack igen, jag blir så glad i hela mej :)

Anonym sa...

Hallå igen! Nu har jag fixat ett album på Styleroom med lite loppisfynd som jag hittat (kallar mig Scapula). Fler bilder ska läggas upp, det lovar jag! :) Såg att du uppdaterat med hyllan, va kul! Jättefin blev den!! Keep up the good work! :)