torsdag 28 maj 2009

men vansinne

i dag har jag råkat shoppa en del, det var fint väder och jag blev sugen på det mesta jag såg. när jag shoppar så brukar jag (på senaste tiden) komma hem och öppna påsarna och tänka- vad tänkte jag när jag köpte den här? gillade jag den verkligen för en halvtimme sen? också går jag och lämnar tillbaka det och känner mej jättenöjd, mycket gladare än när jag köpte varan. men idag satsade jag pengarna på ett par pretty bra skor! har varit och testat dom cirkus sex gånger nu, så jag var väl skyldig butiken att köpa dom. blomkrukor på lagerhaus köpte jag, rea och fina. en t-shit som jag ska lämna tillbaka och ett par byxor som jag tydligen inte gillade längre när jag kom hem.. så. jo, en smörkniv också, jag gick länge med två smörknivar för 6 kronor styck i min korg och jag velade och velade om jag verkligen skulle köpa två? men precis vid kassorna smög jag in den ene i första bästa hylla. men alltså- vad är grejen, emma?

1 kommentar:

Anet sa...

Jag vet, Emet! Ett barn!