söndag 19 april 2009

övning & önskelista

en fin fin dag med cirkus 9.5 plusgrader i umeå! vi har hängt och druckit kaffe med johan på staden, promenerat och åkt longboard. och på tal om denna bräda så högst uppe på min önske & att spara till och köpa lista står nu en longboard, nikon d40 och en bil. billigt och bra, visst. men jag vill så gärna lära mej att fota- jag tycker det är jätteroligt nu, men ännu roligare blir det självklart med fina bilder! fota = nytt intresse. jag vill även lära mej att åka longboard, nu övar jag mest på att hålla mej kvar på brädan och göra fart, men även där ett intresse! jag är kort och gott ute efter nya intressen. och bilen kan vara bra att ha när vi ska åka på bilsemester i sverige i sommar.

näe, nu ska jag ut och öva!

1 kommentar:

Åse sa...

men du detsamma! lika glad och söt som alltid :)

gillar dina nya intressen, funderar själv på longboard.