tisdag 7 april 2009

mormorsfilt och nytt sound

jag har varit smått avundsjuk på alla som har fina mormorsfiltar, eller lappfiltar kanske man säger. och på senaste besöket på myrorna så fick även jag fynda en! den har shyssta färger och jag gillar den jättemycket. igår köpte vi även en till radio, jag har varit och kollat på dom ett antal gånger men har aldrig kunnat välja färg! nu fanns det bara turkos och orange kvar så det gjorde valet så mycket lättare. perfekt att kunna ha i bilen (eftersom guldis inte har någon radio) man kan till och med koppla in mp3:n, riktigt high tech!

3 kommentarer:

Sussi sa...

Riktigt vacker färg på din mormorsfilt,

Malin sa...

vilken fin radio. var hittade du den? :)

Johanna.B sa...

Den är så fin den radion! Bra färgval också tycker jag! Tack för kommentaren, här är allt bra, har haft en trevlig och lugn påsk. Hoppas du också haft det!

Kram
/Johanna