onsdag 18 mars 2009

i to the kea

årets ikearesa blir av på fredag! jag är sådär übertaggad till tusen och har gjort en ny att- köpa -lista ungifär 7 gånger per dag i 7 månaders tid. jag håller stenhårt fast vid den görna hampenmattan, en rullgardin, metervaror och massor av gött pynt! påslakan är även en favorit.

idag har det varit ännu en faaantastisk dag! spenderade förmiddagen på strandpromenaden med frida och sen tog jag mig upp på Haga, plockade upp anet och gästade dalstigen där vi bjöds på gofika. dagen till ära har jag fått några fräknar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den filen strejkade idag när jag va och fixa med bilderna. Ah så att man blir galen, kan maila bilden på bilden ;) (din mail?). Kommer lägga ut den efter nästa gång då jag tryck ut några så jag har hemma :)

Jag hoppas sommaren kommer nu, jag älskar sommar. Ultimata hade ju varit att bo halva året här och halva utomlands :)

Anonym sa...

WÖÖÖÖW IKEA MANNEN!

Anonym sa...

Det är otroligt fint. och de skulle kännas surt o titta på när syrran gör den och inte göra en själv. men jag får klura ett tag till. Kommer ju en höst om inte annat.
Åh va roligt med ikea, vill oxå åka. men själv jobbar man jämt!