tisdag 24 mars 2009

afton

här sitter jag och pluggar, matspjälkningen är dagens rubrik. men gud vad jag längtar tills detta är över, det är dock en intressant kurs, men jag har lite dålig självdiciplin så det känns trögt inför varje läxa. men min goda vän lisa är råbra på att plugga och hjälper mej när jag strandat.

har jobbat på en ny förskola både igår och idag, det var kul och det finns inget bättre jobb dom här dagarna då det är så fint väder! jag skulle vilja vara förskollärare endast vårtid.

våren till ära köpte jag en fin vårjacka, förlåt att jag tjatar så mycket om våren men jag tror jag älskar den. vår vår vår.. vår

1 kommentar:

Emma sa...

Ja det är toppen att jobba som förskollärare nu på våren/sommaren men mindre roligt ibland på Hösten/vintern=) Jättesnygg jacka!!! Ha en skön Lördag, kramar emmsan