tisdag 9 december 2008

i like


resultatet av gårdagens belysningsprojekt

4 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Jag läser programmet för inredning och butikskommunikation vid Växjö Universitet sedan nu i höstas. Så det är här jag bor, i en studentlägenhet på 25kvm. Familjen bor i Stockholm där jag kommer ifrån och pojkvännen har jag pluggandes i Kalmar så det blir mycket tågåkande!

Vad gör du för någonting?

Kram
/Johanna

Anonym sa...

Men tja, det var inte igår du.
Näe det vart aldrig av på duka, jag är fast på det gamla och det suger. Vad gör du som värst?/sandra

Anonym sa...

Oj scheisse, du ligger i med jobben, mycket bra.
Jag läste nått om indien, ska ni dit eller har ni varit där?
Ja vi bor kvar här ett tag till också ser det ut som, inget fel med vby men flytt härifrån lär det bli någon gång. Planer på att plugga finns och jag har kollat utbildningar en jag tar mig inte i kragen och fullföljer, och det suger. Själv då?

Anonym sa...

Svar: Nej jag har inte jobbat med någonting liknande innan, däremot läste jag EXPO (inredning och butikskommunikation) som inriktning på gymnasiet och sen en inredningskurs på Folkuniversitetet. Så jämfört med många andra har jag gjort rätt mycket! Jag trivs bra i Växjö och på campus som är jättefint, men det är klart att man längtar hem ibland men nu är det skönt att vara med familjen i Stockholm några dagar!

Kul att du också har kollat på utbildningen, hur tycker du den verkar? Varför tror du inte du skulle passa? Det som är lite kul med klassen är att det är en väldig blandning av människor!

Kram
/Johanna